sobota, 19 stycznia 2013

Zima, zima, zima...

To mi się podoba, biało wszędzie, śnieg zacina jak cholera, jest -10... Taka właśnie powinna być zima!

Pamiętam jak byłem mały, okolice szkoły podstawowej... Zima zaczynała się w grudniu i kończyła dopiero gdzieś w marcu. Temperatura -25 w nocy na nikim nie robiła wrażenia, w dzień -10, -15 to była norma. Najbardziej utkwiły mi w głowie ferie z tego okresu. Pomimo takich temperatur wychodziło się na dwór zaraz po śniadaniu, wpadało się do domu tylko na obiad i zagrzać się chwilę i znowu z domu...
Sanki, łyżwy, budowanie igla w śniegu... Cały boży dzień na dworze przy takiej temperaturze i nikomu to nie przeszkadzało :-)
Teraz, włączam rano TVN24 i widzę wielki żółty baner na dole ekranu "idzie zima, będzie bardzo zimno"... Myślę sobie, może w końcu faktycznie...? Wieczorem pan pogoda mówi, ze idzie znaczne ochłodzenie, temperatura ma spaść w nocy nawet do -10... :-)
Dla mnie to komedia jakaś, śmiech na sali... Tak mogą zapowiadać pogodę moje dzieci które faktycznie pożadnej zimy jeszcze nie przeżyły ale koleś który to mówi, znacznie starszy ode mnie i opowiada takie głupoty... :-) Eh... Szkoda gadać...
---
Wysłano z BlackBerry®

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz